مقهور وخايف تجاعيد وشي تبان.. حمادة صميدة مستغيثا: وحشني الكاميرا والشغل

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
مقهور وخايف تجاعيد وشي تبان.. حمادة صميدة مستغيثا: وحشني الكاميرا والشغل, اليوم الجمعة 27 سبتمبر 2024 10:00 صباحاً

على غرار الفنان أحمد عزمي، خرج الفنان حمادة صميدة ليشكوا من قلة أعماله الفنية، مشيرا إلى تاريخه في عالم الفن والتمثيل ومستغيثا بزملائه في الوسط الفني والمخرجين بأن يروه في أي عمل فني.

حمادة صميدة يستغيث: وحشني الكاميرا وصحابي في الشغل 

وقال حمادة صميدة في منشور رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: وحشتني الكاميرا ووحشني صحابي في الشغل أنا اشتغلت أعمال كتير مع نجوم كبار ومخرجين كبار وأمنوا بيا و بشغلي ودايما كانوا بيقولولي انت شاطر وعمري ماطلعلي صوت في لوكيشن ودايما في حالي.

39028996fd.jpg
منشور استغاثة حمادة صميدة 

وأضاف حمادة صميدة في حديثه، قائلا: يمكن أنا عفوي وعلي نيتي شويه بس انا والله معنديش شغل تاني وشغلنتي وبتجري في دمي الفن أنا بطلب من أستاذاتي وزملائي أنا قاعد في البيت مقهور ونفسي اشتغل معاكم زي الاول أنا شايل مسؤوليه بيت وأب لاوالدين وكل يوم اطلع وابص في وشهم ومقهور وخايف وتجاعيد وشي بانت من الزعل.

حمادة صميدة: جايبها من تحت الصفر ونفسي ارجع أشتغل تاني 

وتابع حمادة صميدة حديثه: أرجو منكم اني لو حصل مني شئً زعل حد مني أنا آسف أنا والله عفوي وعلي نيتي رغم اني عارف اني عمري مأذيت حد ولا زعلت حد مني  أنا بشتغل الشغلانه دي من ايام مسلسل سوق الخضار ومسلسل القاهره 2000 وفيلم بوبوس وفيلم عصابه الدكتور عمر  وفيلم واحد صفر وفيلم عائله ميكي وناس كتير  تشهد اني جيبها من تحت الصفر وانهارده والله نفسي  اشتغل تاني  أنا آسف أنا عارف إنه خير ، بس انا تعبت .. والله تعبت ودا اخر طاقتي.

60dad4b5d9.jpg
حمادة صميدة 

وجاء منشور حمادة صميدة بعد استغاثة الفنان أحمد عزمي بنفس الطريقة، حيث خرج الأخير هو الآخر منذ أيام وقال في تصريحات عبر موقع فيسبوك إلى أنه يريد المشاركة في عمل فني، ويخشى أن يموت كمدا وحزنا من قلة عرض الأعمال الفنية عليه.

استجابة المتحدة للفنان أحمد عزمي 

وفي أقل من يوما، كانت الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية مستجيبة لطلب الفنان أحمد عزمي وتعاقدت معه على عمل فني من المقرر عرضه ضمن سباق مسلسلات رمضان 2025، ووجه شكر خاص للشركة المتحدة على تلك الاستجابة السريعة لطلبه.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق